вторник, 16 март 2010 г.

Ще бъде слънчево


Добър ден жители на планетата Земя!
Щастливи ли сте?
Не. Защо не?

Ааа... не можеш да си намериш скъпоценната рокля; изгубила си си кучето; мъжът ти ти изневерява; приятелката ти е по-красива от теб; майка ти все още ти дава скептични съвети и държи ти да ги спазваш; не можеш да отслабнеш; апартаменът отново е мръсен и те мързи да го изчистиш???
Ами огледайте се - тези проблеми ги имаме всички. Ама има какво да я дете и покрив, под който да спите, нали?!!!

На мен ми писна всяка сутрин минимум две просякини да ме молят "Хайде бе моме само 20 стотинки, жива и здрава да си, хайде да нахраня детенцето, дай ми!"
Но не е сега момента да разисквам дали тези жени трябва да работят или пък - защо по дяволите държавата не оправи положението с такива като тях? Хахаха .. е това вече ще е като да вярвам,че мен ме е донесъл щъркелът. Ами да - абсурдно си е. Оксиморонче.

Сега да разберем ли защо сме винаги недоволни?
Готови ли сте да чуете отговора.. или вече се досещате?
Така..
Да.
Сега.
ЗАЩОТО СМЕ ЖЕНИ. Какво сложно има? Така сме устроени, такива нужди имаме.

Някой успяват и да го превъзмогнат, да , понякога. Tова са така наречените супержени.
На тях не им пука, когато са сами и дори се възползват от това. Не им пука и когато не им се обадят след първа среща. Те могат да готвят добре, подредени са, имат перфектни нокти и коса, добре поддържано стегнато тяло и са самостоятелни. Имат много приятели и куп обожатели.



Да........ бе!!!
И ти ли така си помисли?
Абе няма как да е възможно.. не не и не.
Ама имам известни опасения.
Както и да е. Не ми се занимава с тях, предпочитам си се разсеяна, с нацъфтелите
краища, хлипаща през ден, че приятелят ми ми липсва, нервна преди нещо важно и
вечно успиваща се. "Така е Поли, случва се. Животът е такъв" би казала майка ми.

Сега съм изморена отново, възнамерявам да поспя и да сънувам нещо много приятно, така че прекъсвам разсъжденията си за известно време.


Не обичам черновите, ама какво да се прави...те са си важни.