сряда, 7 април 2010 г.

високо в небето


Случи се така, че трябваше да преброя колко пъти съм летяла. Оказа се, че за последните две години полетите ми са около 7. Май дори не съм сигурна.

Помня какъв страх си беше (абе то още е) при излитането първия път. Хахаха ... с баба при това! Е, поне се успокоявах, че и нея я е страх.
И така пътуването си беше страхотно, дори успях да поспя. И така досега. Все спя..то аз и във влака си спя. И по дискотеките. И на лекции (предимно)

В разговора си този ден щях да кажа "Боже никъде не съм ходила!" Хората обикалят, а аз... Какво аз?
Англия, Германия, Австрия,Италия, Швейцария и някои по-малки държави малко ли са? Ах ти Поля, егоист такъв!

Ама искам и още и още...

И затова тогава си пожелах - Нека има тройно повече такива пътувания за в бъдеще.
И да съм на тях с хората, които обичам.. а пък те си знаят кои са. :)

Хайдееее! Мечти за слънчева *******, красив *****, прекрасна ****** и така нататък! :)