неделя, 25 юли 2010 г.

Едно такова ... красиво и усмихнато

Едно такова... блаженство.
Много приятно и гъделичкащо те ;)
 Колко хубаво може да ти е?  Разбира се,че - колкото си го направиш. Естествено, понеже сме хора - оставяме другите да ни влияят, но в крайна сметка само от нас зависи с какви нагласи ще бъдем.

А аз сега си го правя страхотнооо! И ви го пожелавам и на вас такова.
Лято лято лято Лято Лято лято!!!

Мммммм с вкус на Елена! 

Ех, убедих се - да, че определено не ставам за сервитьорка! Вижте - барманка по-може. Само че защо ***** му имам склонността да се изгарям буквално през 1 час на кафе-машината, скарата, че дори и чешмата? Или да се удрям в масите, да събарям вилици, да чупя бутилки... та аз съм катастрофа! Пълна! 
Знам, че никога не съм била особено похватна, ама моля ви се... тези дни явно съм във вихъра си! И какво да се прави - с две-три синки (особено еднатаааа), няколко ухапвания от комари (еййй, не можах да им избягам), малко обгорено по ръцете и още няколко премеждия, животът на ханчето е хубав! Да се работи е забавно и понякога мнооого многоооо смешно! А колко е красиво! ... Няма да ви казвам колко! :P Елате да се убедите сами :)))))



Ммммм та сега чакам да минат следващите дни и да се запътваме към морето. Най-накрая. 
И моля моля моля - нека има ток и вода,и слънце, и ... :))))


Дам... пак се разприказвах. 
Ми то това е...



И хора, хора - искам да разсъждавам върху някой ултра-важен наболял проблем, ама просто не мога. Това слънце ми изпече мозъка и в момента ако ви кажа за какво си мисля - ще ви стане лошо! 


Мога да кажа само едно (или пък не?) - животът е хубав, семейството ми е прекрасно, обичам си приятелите, проблемите рано или късно се разрешават, нищо не е вечно, мога да бъда упорита, мога и да се старая... мога и да мързелувам, ама сега мога само да се усмихвам и усмихвам и така до безкрай...

P.S Разбира се, че ще се появи и някой тъмен облак на небосклона, но ... после пак ще има слънце.. и така нататък и така нататък!