вторник, 13 юли 2010 г.

Stop!


Добре де, вижте какво : не понасям жълти обувки с оранжева рокля и кафеви аксесоари. И зелен грим. И розов лак за нокти.


Афхуриефурехфарфрекреаууу!!!


И изобщо много неща не понасям от чуждите гардероби. Аз и от своя де, та в този ред на мисли : Току що завършвам с подредбата му и искам да припадна. Дали ако организирам разпродажба с табела, която според мен трябва да гласи: О-Боже-Кой-Ти-Каза-Че-Това-Може-Да-Се-Носи?! мога да спечеля пари или по-добре направо да раздам тъжните грешки от миналото?


А между другото вчера прочетох статия в онлайн издание на момиче, което се оказа от моя факултет. В нея то говори за красивите жени, манекенките и силиконовите придобивки. По-скоро се опитва да ги иронизира. Обаче мнооого неуспешно и толкова некомпетентно. Да, всички знаем, че у нас си има изкривени разбирания за красиво, (2 тона грим, токчета минимум 10см ("Неее, аз съм висока 175"), два-три реда изкуствена коса, един флакон лак за нея и т.н.) въпреки че всички влизат в групи "Хубавата жена си е хубава и без грим" и "Аз съм за натуралните момичета без корекции"
И всички се въртим в този затворен кръг - завист-омраза-завист-оплюване-присмех... накрая всеки се подиграва на всеки.
Въпросната авторка явно е тръгнала от принципа - учи се по себе си, защото през цялото време имах чувството или че е неосъществена миска и много я е яд, или че описва себе си в бъдеще мечтано време. Или и двете. Но не я познавам, да е живо и здраво момичето и да успее с целите и плановете си, дано.
Само изключително тъпо е да кажеш, че след Жени Калканджиева нямаме успял модел. Е-хо! Ъъъ.. започни да четеш от тукhttp://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2010-01-30&article=311350 и при следващата статия - може да вмъкнеш поправка с повечко български имена.


Така-аа... няма да занимавам повече с дразненията си, а по-скоро искам да споделя една хубава хубава хууубава новина : Имам си подарък - няколко летни броя на VOGUE, единият от които даже ме беше страх да отворя. Но каква усмивка предизвикаха на лицето мии!!!



Благодаря ти Стеф, за приятната изненада.


Не че нещо, знам колко е тъпо да се радваш на списание, ама малко радости останаха..ха-ха.
И кажете му повърхностно, обаче не ме интересува, аз съм щастлива с тях и страниците им, и кориците, и рекламите даже.
В същото време съм щастлива и с други работи от сорта на - предстоящ пикник и палатки, както и времето, прекарано в Елена.
Усещате ли, че двата свята - този на VOGUE ,нежните платове, безкрайните сайтове с рокли, уникалните снимки на Anja Rubik и този на росата върху тревата, скитането из уханните полета, надебелялата ни котка и домашно приготвените курабийки са толкова толкова различни и далеч един от друг?
Аз ги нося в сърцето си с голямо удоволствие - и двата. Плюс още няколко :)
Заради което ще кажа - обичам си летния топ, който направихме и излезе 10лв, обичам си и няколкото наистина маркови (заслужаващи си цената) неща. И това е. А също - обичам и чалга (даже много се забавлявам на нея, просто не я взимам на серизно), обичам и хаус, а колко се кефя на Beyonce и Rihanna, да не говорим :)


Обаче няма да спра да се отвращавам от жълтите обувки и оранжевите дрехи! УУУуууу!!!


И по повод на реплика относно по-предния постинг от блога: Ако нашата действителност беше малко по-различна и хората предпочитаха неща, различни от Cosmopolitan & Glamour, Галена и Преслава, Син Сити и Час Пик, може би да.
Не ме разбирайте погрешно - аз ходя там, когато пожелая, защото така съм го поискала.
И август пак ще съм в Слънчев бряг, ето на! Но... ще бъда и другаде, хихихихи ..а там - таммм е вълшебство :)


С цялата си писанка до момента искам да кажа: Недейте да отричате нещо, само защото е поставено от другите в графа - комерс. Толкова е плитко да се разсъждава по начина : Аз трябва да съм различен от всички. Напук. 

Правете каквото ви е на душата!!!
Излизайте, с когото ви харесва, независимо дали е смотаняк и приятелките ви се смеят на обувките му.
Пийте текила и шотове без да ви бърка после ще има ли главоболие или не.
Облечете онази секси рокля, без значение колко струва.
И така... в духа на лятото!
Забравете за предразсъдъците!
Have Fun!




P.S Специално към Ивето - пожелавам ти едно незабравимо,уникално, прекрасно изкарване в Барселона. Приятен полет! (и на отиване и на връщане,/ да не вземеш да останеш там ей/;) :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))