неделя, 17 октомври 2010 г.

Не ме обичай, не ме обичай, недей...мамо!

Аз съм едно щастливо момиче.Азсъмеднощастливомомиче. Азмноствоммче.амовмче...
АЗЗЗЗЗЗ!


Съм много мързелива напоследък.
И недоспала.
И раздразнена.
И понастинала.
И постоянно гладна.
И ме боли главата.
И май съм напълняла.
И абе изобщо този октомври не ми е от любимите.

Обаче понеже животът продължава да си тече, то така и аз - oбаче се влача по една мнооого бавна и засукана грамофонна плоча.
Отказвам, сърдя се, цупя се, безразлична съм.

Ретроооо тайм!

И понеже скоро (е, колко да е скоро - януари) ще ставам на ...юху 21 (О, УЖАС!), се зачудих майка кога ме е заченала. Тя каза, че не помни ама май в Плевен е било (Иве,Креми и другите хора от Плевен - ето че имаме нещо общо! хаха ... е ама има и такива отвратителни личности от там - така че аз явно съм се получила смесица между всички хохо).
Мамооо мамоооо, понякога много ме тормозиш да знаеш!
Като цяло искам да кажа: майка ми е прекрасен човек и много хубаво ме е възпитала и отгледала, обаче тя: никога не ме послуша да си пусне дълга коса; все още има само 4 рокли в гардероба си и 347284823 анцузи и пуловери + за нея ток означава - 4 см.
Е, имаме си нашите различия, но не там е проблема.
Нали знаете, е как няма да го знаете - случва се на всеки: "Какво яде днес, къде си сега, с какво си облечена, топло ли ти е, какво учихте на лекции, легни по-рано да се наспиш...и т.н. и т.н"
При мен се допълва с "Ти нищо не учиш, само си губиш времето! Трябва да имаш поне 2 сертификата! И май трябваше да идеш да учиш в чужбина! Запиши още една специалност! Всеки ден трябва да учиш и учиш и четеш и четеш... Не пий алкохол! О, водка,уиски,ТЕКИЛАААА?!?!?!? Не, само ВИНО! Оххх и тази рокля е толкова къса! Абе ти колко рокли изобщо имаш! (Е, аз ги предпочитам пред пуловерите мамоо)
Да не съм те видяла, че си си купила нови ботуши! (Ето това вече е съмнително - да, тя не обича shopping-а!) Къде пак ще излизате? Защо? "
Ъхааа-ъхааа...
Вместо : Колко се радвам, че не си наркоманка, че не пушиш, че не спиш с различни мъже всяка събота вечер, че не пиянстваш, че досега винаги си учила прилежно и че си взе цялата първа година успешно (дааа даже с 6) и така.

Но няма да се оплаквам, това не беше мрънкане - да не си помислите. Просто казвам как би ми се искало да бъде. ;) хаха

Мамо, аз те обичам де. Въпреки това.
И като цяло си проявявала много разбиране към мен.
И май плюсовете са повече.

P.S Ю ар дъ бест :P :D


Искам да е зимааааааааааааааа и да се въргалям в снегаааа и Коледа да наближавааааа! И после да не остарявам! Forever young! Yeaah :)))))