събота, 25 декември 2010 г.

КоЛЕДа

На мен ли само ми се струва или много се е заледила тази Коледа?
Да, виждам - навън е топло като пролетна песен. Обаче вътре - стууууд! Студ!

Нещо май забравихме идеята на целия празник, всъщност дали изобщо я знаем?
То не бяха глупави реклами, смешни изказвания, малоумни подаръци, безсмислени атракции...
И всички в един глас - ще кажеш, че се сещаме за доброто в живота само на този ден и сме най-вярващите, но само днес.
Тъпо.



Вместо показните действия, който предприемаме има доста идеи как да направим добро на Коледа или по празниците като цяло.
А в България - домове и приюти колкото искаш, бездомни възрастни хора - още толкова, деца с увреждания - за жалост също са много на брой... :( Не ви ли става малко тъжно като се замислите?

Ама утре пак ще се събудим и пак ще е същото.

Не че нещо.

В този ред на мисли напоследък в главата ми се въртят едни странни, но не и нелогични размишления, защото все срещам адски показни хора.
Толкова съм анти това, да си снимаш чантата (менте) и да я качваш после, за да те видят каква си фенка на марката.. или пък да си показваш навсякъде новото Blackberry , а обувките ти да са нещо от типа - 40лв.(А всъщност претендираш за висок стил, класа и дизайнерски вид от космите на главата до петите)
Като ще претендирате за марки - постарайте се и одеалото, с което се завивате да е такова... И чиниите, в които ядете и т.н.
Защото все така става, че най-скромните хора са най-богати. Осъзнайте се мили хора - който си има, си пази. И не показва. Защото за него това е нещо нормално. Без нужда от прекомерно изхвърляне. Без необходимост от всеобщо възхищение. И толкова.

И понеже мен това не ме бърка -  все ми е тая като се чувствам добре в дадена дреха, на дадено място, с определени хора.
Защото не обичам да ме нападат безпричинно, сега става така, че се оправдавам. Еми, да. За да разберете... не може мястото, където си пиеш коктейла или обувките, в които танцуваш да те направят нещо друго от това, което имаш в самосъзнанието си. Ти си този човек там. А не този отвън. И е много жалко, когато вътре е лед.
А, да... затова тази година празника ми изглежда така - коЛЕДа. Прекалено много станахте точно такива.

Но едно си остава - трябва да сме добри и да не губим пътеводната си светлина, затова още веднъж да кажа (по-скоро пожелая): Бъдете по-позитивни, усмихвайте се повече и се старайте сами да си сътворите малки-големи чудеса! :)
Честито Рождество Христово! (който е позабравил -  прочетете тук  )
P.S Харесвам Елена Петрова, още повече Калин Врачански, но от "Българската Коледа" взе да ми писва. Можем много повече от един смс. И .. отново е прекалено показно.
Повече - един много хубав текст, макар и тъжен : тук