събота, 25 юни 2011 г.

really...like a spam

Той отдавна се е превърнал в дневник този блог, така че...
Ден Х.
Година поредна.

Lately I am:
1. Щастлива, че вече съм (почти) официално работеща.
2. Радостна от развитието на българските (нови) модни марки. Knapp rocks!
lovable - цък!
3. Лекичко разочарована от DJ Marten @ Yalta. Или по-скоро от някои от "гостите" на партито. Ха! :D
4. Вероятно единствения (плюс Биби) доволен човек от Elevation. Е, какво пък толкова. Parov Stelar Band ми оправиха настроението в аванс :)
5. Изненадана, че сесия номер 4 се оказва доста забавна, имайки в предвид малкото наличие на някакво учене и крайно високите задоволителни резултати.
6. Страшно усмихната в следствие на най-приятното морско гостуване миналата седмица. Имам най-яките мацки за приятелки, а Bash beach & bar are amazing! В очакване на следващото пътуване ... ;)
7. Любопитна как ще мине Sozopol  fest.
8. Ядосана, че съм такъв дизастъъъър в кухнята напоследък. Доставки по домовете, моля, обичайте ме. Върнах се :/

И понеже 8 ми е символично число, спирам на него.
Извинявам се за смесицата от английски и български, така ми идват ;)

...
Събота вечер в София, сама вкъщи. Току виж съм се наспала като хората най-накрая...ама надали.
Някакви хора мразят, някакви хора се прехласват по глупости, някакви хора лъжат безсрамно. И ние всички сме част от тези хора понякога. Някак...ви небивалици.

Наскоро ме питаха, аз от позитивните или негативни интернет потребители съм? А де...
Ми от позитивните, ама отразявам и коментирам негативни неща явно. Защото за негативните повече се говори. Хубавите като се случат, сякаш никой не ги забелязва.

Доспа ми се, пък и спокойно си слагам таг "най-безсмисления пост за всички времена" , така че, който го е прочел - прецака се :D

P.S:
- Песента на Николета Лозанова не е ПЕСЕН, че да се разглежда и обсъжда като такава.
- Изкуството си е изкуство. И върху паметници също. В същото време София прилича на многоцветно гнило сметище с толкова много грозотии по стените, тротоарите и къде ли не...
- Черешите са по-вкусни от всякога.
- Просяците са намалели. Поне в моя пешеходен периметър.
- В Люлин не било толкова страшно. Когато минаваш от там с кола и за малко.
- Предполагам, че през лятото 7-8 часа (вечер) е идеалното време за обири в София. Всичко живо е навън.


Хайде, лека вечер. И да не забравите слънцезащитния крем,очилата и летните шапки -  изгаря се много лошо в това време. А както знаем слънцето изпича и мозъците. Опасявам се (а и е очевидно), че е покосило голяма част от хората, затова - оцелелите, вземете предпазни мерки.